Pages

Tuesday, October 15, 2013

My 'old' friend engagement =p

Assalamualaikum
Salam Aidiladha kepada semua umat Islam.Harini nak cerita majlis engagement kwn minggu lepas.
Kenapa aku letak title 'old' friend? sebab anak dah besar2 dah kwn aku sorang ni..tapi maintain muda..haha

Actually bulan lepas dia dtg jumpa kami,membawa hajat utk kami merakamkan majlis pertunangan.
Tergamam kami berdua,sebab tak sangka akhirnya bertemu jodoh jua pakcik sorang ni.alhamdulillah~
Actually byk tul kisah dia,itu yang kami terkejut bila kata nak tunang.tapi takpelah..biarlah menjadi rahsia=)

Dengan serta merta dia tanya,
'berapa weyh?'
'jgn risau,aku bayar..if deposit dulu berapa?'
But how can I say i charge 2+++ per event? Sedangkan majlis kami pun dia datang demam²
 tolong ambilkan gambar.
Dengan hati yang terbuka,aku kata majlis pertunangan je,takkan la nak bayar2..jgn risau..thats what friends are for:
Aku ni bukan apa.di keliling kami bersepah kawan² yang datang waktu senang,keluar university,lost contact...tiba nak kawin..hye hye kami,then boleh shoot free? 
lepastu masa majlis buat kami mcm kuli..pastu buat masam muka..hadoi,shoot anak dato pun xcamni..org melayu kita ni,napela x ikut resmi padi..makin berisi makin tunduk..tapi tidak,nampak je poket berisi,tapi penuh dgn habuk je..tu pun nak berlagak dgn kawan sendiri..manusia2..
nasib baik terkena sekali dua je...haih~ sabar je la..dugaan
Okay jom tgk gambar yang seciput ni...



kalau dah nama bakal pengantin tu,bukan nak duk diam2..sibuk jugak nak jadi photographer of the day
baju yang bakal pengantin pakai ni dia design sdiri..ohsem!
pinjam Metroman anak buah dia..kuikui

alhamdulillah,jumpa juga yg sesuai,manis dan peramah orangnya..
btw,aku sempat interview anak dia,suruh cakap dalam video..papa kawin lagi..haha
Insyaallah bulan 12 ni mereka akan disatukan,serba salah aku dibuatnya,sebab bulan 12 ni schedule kami full..Ralat rasanya if tak tolong,insyaallah kena cari pengganti videographer..harap2 dapatla ke majlis dia.

No comments:

Post a Comment